Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

TEMAN ALAM MAYA KU......

Saturday, February 12, 2011

Lepak kat rumah je...

Opis aku ttup ari ni best dpt cuti..sejakdr thn lepas ari sabtu mesti opis ttup...ala kerja bkn ade pon..Pg tadi kat kawasan umah aku ade buat gotong royong dgn DBKL..Oh ye ari juga adik spupu aku tunang gan org pahang, mak gi dgn adik bradiknya.

Aku x biasa tido ptg, gantuk mcm mana pon ttap x leh tido..TV3 tayang cita Dil .....lg x leh tido..

Kat opis tgh ari dh lama x mkn nasi baru skrg  aku rasa badan jd lesu gan x bmaya..byk yg tsurat & tsirat dlm hati sbnarnya hanya aku yag tahu..yang pasti bila impian aku jd kenyataan nnti semuanya akan aku kenang sbagai tanda igatan  ....

Disini aku sertakn skali gambar aiman besday hari tu (10 Feb 2011) 9 thn dah..


No comments: