Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, June 6, 2016

SALAM RAMADHAN 1437H


Assalammualaikum...
Salam ramadhan semua...







ramadhan kembali lagi...inilah hari yang kita nanti2kan...menguji kekuatan iman dan minda kita

semoga ramadhan kali ini menjadikan kita  insan yang lebih baik dari sebelumnya, amin...

disini saya ingin memohon kemaafan sekiranya ada terkasar bahasa dan tersinggung kata2...

ramadhan kali ini saya tak lepaskan peluang berkumpul bersama keluarga dan adik2 saya...perkara yang jarang saya lakukan..tahun ini ramadhan amat bermakna buat saya dapat cuti lama sikit hingga habis cuti sekolah, alhamdulillah...yang paling best dapat merasai masakan mak tersayang huhu

salam ramadhan al-mubaraq buat rakan2 semua....


Ok, baiii...



3 comments:

wahida said...

salam ramadhan kak...
bestnya dapat cuti lama...jelesss...

babYpose said...

Salam Ramadhan QN, belum pernah berselfie beramai lagi..nanti aunty nak cuba jugak hehe.. mmohon kemaafan QN andai tersalah dan silap. Syukur kan dapat nikmati masakkan mak tersayang.

Puan Kutu said...

Seronok cuti dan dpt smbut puasa dengan mak.selamt berpuasa juga ye..salam ramadhan